Studio Hutsepot

Zin in een lekkere hutsepot?
Small, medium of large?
Met of zonder extra peper?
Én speciale topping?

Kom bij ons proeven! Wij bieden een antwoord op jouw goesting!

Studio hutsepot laat kinderen van 5 tot 12 jaar verschillende smaken ontdekken: creatief bezig zijn, fysieke uitdaging zoeken, zelfbewustwording, musiceren, experimenteren…

SAY YES tegen een nieuw avontuur!

Inschrijven voor schooljaar 2024-2025

Inschrijven kan binnenkort online.

Gebruik ons online formulier om uw zoon of dochter in te schrijven voor één of meer activiteiten uit ons naschoolse aanbod. Gebruik per kind één afzonderlijk formulier.

Ons aanbod

Bekijk hieronder ons uitgebreid aanbod aan activiteiten. Voor vragen kan u steeds terecht bij de school via basisschoolhemelsdaele@slhd.

Alle lessen starten in september 2024 onder voorbehoud van voldoende inschrijvingen. De prijzen zijn aangeduid per activiteit en dit voor het hele schooljaar(25 beurten), uitgezonderd Rots en water (prijs voor 10 beurten) en voor sport en spel (7 euro per woensdagnamiddag).

MEER

TYPit

Maandag 12.15 – 13.00
16 september, 23 september, 14 oktober, 21 oktober, 4 november, 18 november, 25 november, 2 december, 9 december en 16 december.
Leerlingen van het 5de en 6de leerjaar
Max. 15-16 lln.
120 euro
Anne Ramboer

We leren:

• Blindtypen volgens het 10 vingersysteem – we sluiten elke les af met een snelheidsoefening
  • Spreekbeurten opstellen
  • Presentaties opmaken en voorstellen

Gitaar

Dinsdag, af te spreken met meester (sessies van 20 minuten per duo)
17 september, 24 september, 1 oktober, 8 oktober, 15 oktober, 22 oktober, 5 november, 12 november, 26 november en 3 december.
Leerlingen van het 5de tot 6de leerjaar
Max. 18 lln. (sessies van 20 minuten per duo)
135 euro
Peter De Vocht
DAG, meer heb je niet nodig!!!!
Enkele simpele akkoorden, veel toffe nummers, heel wat speelplezier. Op een losse manier zetten we jou op weg naar leuke gitaarmomenten.

Dance-it / Move-it

Dinsdag 16.00 – 17.00
Kinderen van het 2de en 3de kleuter + 1ste leerjaar
Min. 12 lln.
125 euro
Angie Rosseel

Begint het bij jou ook al te kriebelen als je muziek hoort? Hou je van bewegen en ritmiek? Ben jij een echt dansbeest? Dan is Danza-atelier echt iets voor jou!
Samen zullen we op een heleboel liedjes verschillende dansjes leren.
Een groot talent hoef je niet te zijn. Plezier komt op de eerste plaats!
Ik kijk er al naar uit, hopelijk jij ook?

Rots en water (sovatraining) NIEUW

Dinsdag
Data nog te bepalen.
Kinderen van het 2de leerjaar tot het 5de leerjaar
127 euro voor 10 beurten
Koen Desrancx

Het bevorderen van een positieve ontwikkeling van sociale en emotionele competenties (hoe zien leerlingen zichzelf en hoe omgaan met elkaar).

Sport en spel

Woensdag
12.00 – 16.00
Leerlingen vanaf 3de kleuter
7 euro per namiddag
Bruno Janssen, in samenwerking met het internaat
Korfbal, zwemmen, badminton, touwklimmen, … Zin om jezelf uit te dagen, dan is omnisport iets voor jou!

Beeld

Donderdag
16.00 – 18.00
19 september, 3 oktober, 10 oktober, 17 oktober, 24 oktober, 7 november, 14 november, 21 november, 28 november en 5 december.
Leerlingen vanaf 2de tot 6de leerjaar
165 euro
Stephanie Cool

Wat is kunst? Wat is kunst?

Die blik in ‘jouw ogen’ dat is kunst?! Goesting om ACTIEF en CREATIEF op zoek te gaan naar een mogelijke BLIKopener op KUNST? Tijdens deze lessen zoomen we samen dieper in op het werk van een aantal kunstenaars. ‘En plein air’ of in klas gaan we ook zelf aan de slag! Hiervoor gebruiken we natuurlijke materialen of afvalmaterialen, leren we verschillende technieken aan en dat in combinatie met heel veel fantasie. Eén, twee, drie of vier dimensionaal… het kan allemaal! Voorwaarde? ZOT zijn van creatief bezig zijn én actief willen ontdekken en experimenteren!

Ukelele

Donderdag
16.15 – 17.15 (Telkens 20 minuten, 10 basislessen)
Kinderen van het 4de leerjaar tot het 6de leerjaar
55 euro
Peter de Vocht

Zin om ukelele te leren? Leer samen de akkoorden om de ukelele te bespelen in tien lessen. Met een beetje goesting en vaardigheid ben je er zo mee weg!